Een fijn overzicht van mijn werk met commerciële-tv.


Neem voor meer info even contact op.

Of ga terug naar de beginpagina.

















De kijkertjes van Nickelodeon moesten verleid worden om hun favo zender op elf te zetten. En hoe kan dat beter dan met een elf? Een storingself bleef net zo lang programma’s verpesten totdat heel Nederland Nick op elf had gezet.


De elf kwam ook aan de deur om je te controleren. En als Nick inderdaad bij jou op elf stond, kon je elf keer een Nintendo Wii winnen of andere geweldige elf-prijzen. Ontwikkeld bij MTV Networks met Taco Zuidema en Robin Blitzblum.


Bekijk de case. Of download ‘m hier storingself.pdf

Gemaakt bij MTV met Robin Blitzblum en Alan Sperling voor een inprogram-actie bij MTV en TMF.


Voor een nieuw smaakje van Lay’s - Spareribs Chips - introduceerden we de cowboy Chip Sparerib. Het doel van de actie: zet Chip op de foto en win geweldige prijzen. In verschillende programma’s van MTV en TMF werden hints gegeven.


Bekijk de case.

Neem voor meer info even contact op. Of ga terug naar de beginpagina.

Een thema-avond op MTV: SubMonday


Een thema wat ik samen met Taco Zuidema, Alan Sperling en Robin Blitzblum ontwikkelde.

De gedachte van SubMonday was dat je na een vermoeiende eerste werkdag ‘s avonds het liefst lekker wilde onderduiken voor de buis.


Bekijk de case.

Naam ontwikkeld voor een nieuw avondvullend programma op TMF.

Voor Nickelodeon heb ik een aantal scripts geschreven voor de promo’s van de Kids Choice Award van 2007.


Bekijk de promo’s.

Voor Gogo-tours heb ik meegewerkt aan het programmaformat

“Wakker worden met Valerio op vakantie.”


Het format was gebaseerd op het succesvolle programma: “Wakker worden met Valerio”.

Ditmaal ging Valerio vakantiegangers bezoeken op hun vakantieadres. Het doel van het programma was om early bookers te winnen voor Gogo-tours. Het programma liep in het voorjaar op TMF en werd afgetrapt met een groot event: een summer wake-up party. Tijdens dit event werd het hartje februari opeens heel even zomer.


Zie hier de promo voor de kick off party.

Format ontwikkeld voor Scoots & Helmets.

Een soort Top Gear wat stiekem werd gefinancierd door de overheid.

Het doel van het programma was om jongeren op een leuke manier te wijzen op het correct dragen van hun helm.


Plaatjes!

Zowel bij SBS als bij Talpa heb ik verschillende werkzaamheden verricht voor het realityprogramma Utopia.

Ik heb ze even voor je op een rij gezet.


Ga naar de Utopia case >