Een fijn overzicht van mijn events.

Neem voor meer info even contact op. Of ga terug naar de beginpagina.




















Een praalwagen van Prevalin tegen hooikoorts. Het ideale product in het ideale umfeld: middenin het stuifmeelgeweld van het Bloemencorso van de Bollenstreek.


Gemaakt met Raymond van Schaik bij Van Walbeek Etcetera.

Freelance copywriter, events, evenementen
Freelance copywriter, events, evenementen
Freelance copywriter, events, evenementen

De Rabobank wilde door middel van een event laten zien dat ze niet alleen een polderbank, maar ook een stadsbank zijn.


Samen met Ine Reijnen en Frank Mineur ontwikkelde ik bij Rapp Collins het Koninginnedagpakket. Waarmee we de jonge winkeliertjes op Koninginnedag hielpen met hun winkeltje.


Plaatjes!

Freelance copywriter, events, evenementen

KerstSMS.


Een event om aan te tonen dat je bij T-Mobile alles uit sms haalt met de SMS Maximaal bundel. Op de kerstmarkt in Den Haag was dan ook alles met sms te besturen: Sneeuw aan of sneeuw uit - Kerstkoor aan of uit - Kerstkoor harder of zachter - Lichtjes aan of uit - En als je ook de kerstman een sms’je stuurde, kreeg je een cadeautje.


Bedacht met Marcel Wortel bij NOISE.

Neem voor meer info even contact op. Of ga terug naar de beginpagina.

Freelance copywriter, events, evenementen

Event ter promotie van het Vodafone Studenten Abonnement.


Omdat studenten met dit abootje én smsjes én belminuten én internet op hun mobiel hebben, bedachten Richard de Jong en ik bij Achtung een én-én idee.


Studenten moesten tijdens Ring My Bike zoveel mogelijk opdrachten tegelijkertijd uitvoeren. De beste multitaskende student won én een fiets én een laptop én een Samsung Galaxy S.


Bekijk de case >

Freelance copywriter, events, evenementen

Om meer aandacht te trekken voor de Eneco Tour kwamen we in 2012 met een miniTour. Deze tour bestond uit een mini-game op Facebook en een mini-event in Rotterdam. Tijdens dit event verrasten we toevallige fietsers op de Erasmus-brug. Ze werden uitgedaagd door Leontien van Moorsel voor een kleine sprint.


Ontwikkeld met Emillio de Haan en Rogier de Bruyn bij FHV.


Kijk naar een impressie

Voor Gogo-tours heb ik meegewerkt aan het programmaformat

‘Wakker worden met Valerio op vakantie’.


Het format was gebaseerd op het succesvolle programma: ‘Wakker worden met Valerio’.

Ditmaal ging Valerio vakantiegangers bezoeken op hun vakantieadres. Het doel van het programma was om early bookers te winnen voor Gogo-tours. Het programma liep in het voorjaar op TMF en werd afgetrapt met een groot event: een summer wake-up party. Tijdens dit event werd het hartje februari opeens heel even zomer.


Zie hier de promo voor de kick off party.

Coca Cola wil graag aanschuiven tijdens het eten. Met het concept van de Red Box wil Coca Cola steeds kleine verrassingen geven rond eetmomenten. De kick-off van de campagne vond plaats tijdens de Huishoudbeurs in 2013.


Ontwikkeld met Lennart Driessen bij Woedend!


Kijk naar een impressie.

Freelance copywriter, events, evenementen