Een fijn overzicht van social media identities*

Neem voor meer info even contact op.

Maar je mag ook teruggaan naar het social overzicht of naar de beginpagina.


*Een identity is een doorvertaling van het merkbeeld naar social media. Bestaande uit een kader voor communicatie, een tone of voice en een lange termijn positionering. Zodat duidelijk wordt hoe het merk gaat praten op social media en waar het merk een dialoog over gaat voeren met haar fans.

Facebook identity voor Lido Club in Amsterdam.


Samen met Liat Azulay ontwikkelde ik bij Social Embassy een thema voor Lido Club: “Update the Night”. Onder dit thema verschijnen in de loop van de tijd verschillende acties op Facebook. 


Like? Ga naar de Facebook-pagina.

Optimel heeft een duidelijke relevantie in het leven van de consument. De producten zorgen ervoor dat je lekker in je vel zit. Deze relevantie hebben we gebruikt voor het ontwikkelen van een identiteit op Facebook. Waarbij Optimel er alles aan doet om haar fans lekker in hun vel te laten zitten.


Like? Ga naar de Facebook-pagina.

Of bekijk de posts >

Andrélon heeft een unieke manier van communiceren. Kijk maar naar de tv-commercials en de advertenties van Andrélon en je begrijpt dat je niet zomaar een leuke haartip kunt delen op Facebook. Als je de Andrélon-taal niet begrijpt en gebruikt, wordt het merk op Facebook inwisselbaar met alle andere shampoo-merken.


Bekijk de posts >