Een fijn overzicht van mijn sales promotion knallers!


Bij Borremans & Ruseler - het latere Draft - leerde ik supermegatop sales promotions ontwikkelen.

Die ervaring gebruik ik nog steeds om te verleiden naar de winkelvloer.


Neem voor meer info even contact op. Of ga terug naar de beginpagina.

Bloemenbureau Holland had paniek: de bloemenverkoop lag op z’n gat. Ik schakelde Bram Oorthuizen en Rik Heijmen (van het bureau Hendrikus) in om samen met mij het tij te keren. Het resultaat van deze samenwerking was een lekkere Hollandse promotie. Waarbij je - door een bosje bloemen te kopen - kans maakte op een optreden van Frans Bauer bij je moeder thuis.


Bekijk de case >


Resultaten:

Voor moederdag werd in 2009 25% meer verkocht dan voor moederdag in 2008.

DayBreakers voor Breaker.


Bij Achtung ontwikkelde ik - samen met Mervyn ten Dam - een platform voor sales promotion. Het werd de frenzy madness van DayBreakers. Waarbij je elke dag kans maakt op een andere gestoorde prijs.


Bekijk de case >

Iced Teabag voor Liptonice. (Zilveren Lamp ADCN)


Bij aankoop van een paar blikjes Liptonice kreeg je een Iced Teabag. Een met water gevuld plastic theezakje. Even in het vriesvak leggen en je gebruikt de Iced Teabag als een ijsklontje in je ijsthee. Bedacht bij Borremans & Ruseler.


Bekijk de case >

Neem voor meer info even contact op. Of ga terug naar de beginpagina.

Rexona was sponsor van jong Oranje. En tijdens het WK onder de 21 in Nederland wilde de deodorantkoning een opvallende promotie.


Aangezien alle wedstrijden in het oosten van het land werden gehouden, was het sales-promotion haakje snel gevonden: de Supportersbus. De tegenhanger van de Spelersbus. Koop een busje Rexona en pendel met de Rexona Supportersbus gratis op en neer naar de wedstrijden.


Bekijk de case >

Samen met Robin Blitzblum ontwikkelde ik het thema “Probeer eens wat anders” voor het non-alcoholische Italiaanse drankje Crodino.


Het thema gaf ons ook een haakje voor een leuke sales promotie.


‘Probeer eens wat anders met een leeg flesje Crodino.

Ontwerp iets leuks met het lege flesje en maak kans op 1 miljoen Lire.’


Bekijk de campagne >

Een sales promotion campagne voor Bosch espresso-apparaten. 

Ontwikkeld in 2011 met Annemiek Klijn bij Muse.


Bekijk de campagne >

Een sales promotion campagne voor Siemens espresso-apparaten. 

Ontwikkeld in 2011 met Annemiek Klijn bij Muse.


Bekijk de campagne >